PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re: ile się czeka na odpowiedź?
  • Data: 2003-08-08 13:19:35
    Temat: Re: ile się czeka na odpowiedź?
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maik" <m...@p...pl> napisał
    > Chodzi o to, żeby firma poinformowała Cię o tym, że Twoje papiery
    > dotarły do nich i ewentualnie kiedy ewentualnie może się
    > spodziewać innych informacji z ich strony.
    Ale to już Twój problem, żeby papiery dotarły. Jeśli zależy Ci na tym -
    wysyłaj poleconym. Informowanie każdego nadawcy o dodarciu przesyłki mogłoby
    nawet sparaliżować pracę biura firmy (jeśli dostaliby dużo zgłoszeń). Nie
    widzę też sensu informowania o ewentualnym terminie - interesuje mnie
    konkretny termin, a nie hasełko typu "skontaktujemy się w do 15 marca lub
    wcale, ale być może skontaktujemy się też później, proszę nie tracić nadziei
    ble ble ble".

    Iza