PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
  • Data: 2003-08-07 17:27:44
    Temat: Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam prośbę - czytaj co wycinasz, bo takie dyskusje są jałowe.

    Czytam co wycinam. To ty nie potrafisz zrozumieć co przekazuję w dyskusji. Z
    twojej strony dyskusja jest jałowa bo poza pieniactwem nie wnosi nic. To co
    wypowiadam na formu mam nadzieję że tobie i kupie innych pozwoli zrozumieć
    że górnik nie jest świętą krową, jest takim samym człowiekiem jak każdy inny

    > Wszyscy o tym świetnie wiedzą, nic nowego. Przecież sam to wkleiłem.
    Czyli przyznajesz rację, że wszyscy płacimy na cos co jest nierentowne,
    nieopłacalne i powinno tego nie być.

    > Na pewno nie dając nic w zamian. A wsadź paluszek do kontaktu i co się
    > stanie, hę ? Może spłynie oświecenie.
    To jest potrzebne. Pozostaje kwestia ceny. I rentowności zakładów pracy
    zwanych kopalniami

    > Uwazasz, że podatki to jakaś polska specyfika ? To wyjedź do kraju, gdzie
    > nie trzeba płacić podatków - są takie.
    to całe życie mam zarabiać na górnika i niewydolność osób które zarządzają
    tym przemyslem?

    > To co piszesz, to jakiś groch z kapustą. Masz pretensje do mnie i do
    > górnika, że płacisz podatke dochodowy czy jak ?
    mam pretensje do ciebie, ze z taką głupią zaciekłością bronisz czegoś co
    mieć miejsca nie powinno i do górnika, który pozwala na to że w rezultacie
    nie płaci mu firma tylko państwo, bo jego zakład pracy nie potrafi na siebie
    zarobić