PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    From: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    Date: Wed, 6 Aug 2003 14:31:53 +0000 (UTC)

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Skończyć, ale w jakim sensie. Oczywiście można zamknąć kopalnie, ale jaki
    > masz pomysł na 150 tysięcy ludzi ?

    A Ty jaki masz pomysl oprocz pakowania w niego kolejnych miliardow?

    > koszt?
    > A co ma odzwierciedlać - dobre samopoczucie ?

    Wiedze ze klaniaja sie podstawy ekonomii. Cena odzwierciedla stosunek popytu
    i podazy na rynku. Nie koszt wytworzenia! Jesli wymyslisz cos co Cie bedzie
    kosztowac 5 zlotych ale znajdziesz chetnych zeby to kupowali to 20 tys zl to
    co, podniesz sobie koszty, obnizysz cene czy siadziesz i bedziesz kosil kase?
    A jesli produkujesz cos po 1000 zl ale nie ma chetnego ktory by zaplacil
    wiecej niz 100 zl to co zrobisz? Jaki widzisz zwiazek miedzy kosztem a cena?

    > Na szczęście jestem abstynentem i guzik mnie to obchodzi.

    Ale filozofowac to potrafisz. I nie chodzi o picie a o myslenie.

    > Ty

    > A ty kolego umiesz czytać - przeciez napisałe wyraźnie "rzadko", a nie w

    Ja umiem czytac ale Ty chyba nie wiesz co piszesz. Bo napisales "Jeszcze nie
    slyszalem o bankructwie firmy zatrudniajacej tysiace osob".

    > ogóle. A nie zastanowiło cię dlaczego Elektrim, Daewoo jakoś dychają,
    pomimo
    > że już powinny dawno zniknąć ? Bo taniej jest utrzymywać je przy życiu, niż
    > spuścić do kanału.

    A ile dolozyles do Elektrimu czy Daewoo? Jesli ktos ma taki kaprys to moze
    sobie to utrzymywac na minusie nawet przez 100 lat. Byle za swoje.

    > Sorry, ale wkleję ci fragment z innego postu:

    Sorry ale nie wiem kto to pisal i jakie ma o tym pojecie. Wiem natomiast, ze
    przedstawil sprawe bardzo jednostronnie.

    pzdr
    ki