PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Ja tu czegoś nie rozumie
  • Data: 2005-01-27 07:54:07
    Temat: Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Immona [Wed, 26 Jan 2005 14:01:58 +0100]:

    > w zwiazku z czym piszemy dany list :) . Tak trzeba to z nimi robic.
    > Przyslanie listu bez referencji czasowo-przestrzenno-numerycznej do
    > omawianej sprawy to ciezki nieprofesjonalizm. Ale tego akurat
    > nauczyc sie latwo :)

    Latwo nie latwo, nadal jest to jednak mocno komiczne ;) Chociaz
    mnie prywatnie zaskoczyl niezaprzeczalny fakt, ze mimo stosowania
    na prawde dziwacznych procedur i rozwiazan -- nie dosc ze wszystko
    dzialalo, to dzialalo zazwyczaj sprawniej niz u nas.

    Tak z prywatnej ciekawosci spytam bo nie mialam mozliwosci sama
    tego zaobserwowac: jak u nich przebiega proces ktory u nas jest
    zwany "burza mozgow"? Istniec musi, a kloci mi sie z ogolnym
    sposobem pracy niemcow... Hm?

    Kira