PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Ja tu czegoś nie rozumie
  • Data: 2005-01-26 11:53:18
    Temat: Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Immona [Tue, 25 Jan 2005 23:30:42 +0100]:

    > Niemcy praworzadne (slowo pisane jest swiete, wiele zartow
    > zostaje uznanych za zyczenie/polecenie, zycie zawodowe jest
    > scisle oddzielone od prywatnego, obowiazuje "rytual").

    Dokladnie. Dodam jeszcze od siebie: wszelkie urzadzenia sa niemal
    swietoscia. Do tego stopnia, ze jesli zaistnialaby deseczka w ktora
    wkrecone sa dwie srubki, to najprawdopodobniej istnialby sp. ds.
    srubki lewej i sp. ds. srubki prawej. Przy czym dokrecenie srubki
    lewej przez sp. ds. srubki prawej nie byloby mozliwe... ;)

    Kira