PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Re: Ja tu czegoś nie ro zumie
  • Data: 2005-01-27 07:44:05
    Temat: Re: Re: Ja tu czegoś nie ro zumie
    Od: Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Immona [Wed, 26 Jan 2005 14:33:04 +0100]:

    > Jak masz ciekawe przyklady czy cytaty, to przeslij mi
    > kiedys, wycinajac z tego oczywiscie wszelkie dane osobowe,
    > bo kolekcjonuje LMowe cytaty :)

    Aj, szkoda ze wczesniej nie mowilas. Swego czasu istniala nawet
    swoista galeria co lepszych kawalkow... Wiem wiem, bezrobotni
    mnie pewnie zaraz zjada ze tam ludzie zdesperowani i nie maja na
    jedzenie i w ogole ;) Ale jak mi facet pisze ze chce pracowac
    w naszej firmie bo ma ona duza renome w kraju i za granica, a
    w/w firma powstala 2 tygodnie temu, to na prawde ciezko jest sie
    nie udlawic kanapka... ;)

    Kira