PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?

  • 21. Data: 2006-09-22 13:02:53
    Temat: Re: Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

    > Powiem tak: w moim UP wisi już 6 miesięcy że szukają grafika za 899
    brutto,
    > CAD i temu podobne.

    to se jeszcze powisi .. albo zdejmą i za tydzień znów se powisi .... tyle że
    999...
    i tak w koło do .. hmmm 2999 ? :)

  • 22. Data: 2006-09-22 13:09:10
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ArtG" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > brutto,
    >
    > to se jeszcze powisi .. albo zdejmą i za tydzień znów se powisi .... tyle
> [...]

    Wątpię, jak wisi z pół roku to jeszcze powisi aż samo spadnie. Tacy
    "przedsiębiorcy" tak mają wolą płakać że nikt przyjśc nie chce, ze co to za
    bezrobocie ale pensji nie zwiększą i już. "Czekają na tańszy towar"

  • 23. Data: 2006-09-22 13:27:49
    Od: "MA" <m...@g...pl>

    ArtG wrote:

    > cholera mogłem napisać:
    > ale realnie to 3500-4000
    > i loozaque by mi piwko postawił :):)

    :-)
    Na poczatek na pewno nie dalibysmu mu 3500-4000. Moze za jakis czas,
    ale na pewno nie od razu.

    MA

  • 24. Data: 2006-09-22 14:38:17
    Od: "Any User" <a...@m...com>

> [...]
    > za
    > bezrobocie ale pensji nie zwiększą i już. "Czekają na tańszy towar"

    Wiesz, kilka lat temu sam byłem w takiej sytuacji, tj. oferowałem
    programistom w Poznaniu 1000 brutto na umowę o dzieło. I wcale nie dlatego,
    że nie chciałem zwiększyć pensji, tylko dlatego, że po prostu nie mogłem. Bo
    nie miałem na to funduszy.

    I co? Moze zaraz powiesz, że należy polikwidować firmy, których rentowność
    jest "ledwo powyżej kreski"? Ja myślę, że skoro jednak istnieją i mimo
    wszystko jakoś sobie radzą, to należy się cieszyć, że są chociaż takie...

  • 25. Data: 2006-09-22 14:49:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Any User napisał(a):

> [...]
    > jest "ledwo powyżej kreski"? Ja myślę, że skoro jednak istnieją i mimo
    > wszystko jakoś sobie radzą, to należy się cieszyć, że są chociaż takie...

    Podaj trzy powody dla których powinniśmy się z tego cieszyć.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 26. Data: 2006-09-22 15:04:09
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Podaj trzy powody dla których powinniśmy się z tego cieszyć.

    1. Bo znajdują tam pracę ludzie, którzy nie znaleźli jej gdzie indziej,
    gdzie płacą lepiej, a żyć za coś muszą - lepiej, aby pracowali tam, czy aby
    żyli z zasiłku?

    2. Bo to dobry start dla ludzi, którzy nie mają studiów, ani żadnych
    certyfikatów, a są samoukami - w ten właśnie sposób wypatrzono mnie kiedyś w
    moim rodzinnym, ukochanym zadupiu, i powierzono pracę w takiej firmie, skąd
    się następnie odbiłem dalej i mam obecnie całkiem niezłą pozycję (oraz stać
    mnie już na studia zaoczne, które już właściwie prawie kończę).

    Dwa nie wystarczą? Na siłę mógłbym znaleźć jeszcze ze dwa powody, ale takie
    wydumane, a te wyżej są całkiem poważne...

  • 27. Data: 2006-09-22 15:54:44
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Any User wrote:

> [...]
    > rentowność jest "ledwo powyżej kreski"? Ja myślę, że skoro
    > jednak istnieją i mimo wszystko jakoś sobie radzą, to należy się

    Same sie zlikwiduja, jet to tylko kwestia czasu.
    Jak firma nie zarabia na amortyzacje to musi upasc.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 28. Data: 2006-09-22 15:58:43
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Same sie zlikwiduja, jet to tylko kwestia czasu.
    > Jak firma nie zarabia na amortyzacje to musi upasc.

    Cóż, takie są prawa rynku. Jednak zanim upadnie, da pracę (lub nawet
    "wychowa") jakiemuś gronu ludzi, często dopiero startujących w zawodzie.

    A w miejsce upadłej firmy powstanie nowa. Itd.

  • 29. Data: 2006-09-22 17:26:49
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Any User wrote:

    > Cóż, takie są prawa rynku. Jednak zanim upadnie, da pracę (lub
    > nawet "wychowa") jakiemuś gronu ludzi, często dopiero
    > startujących w zawodzie.

    To nie sa prawa rynku tylko brak instynktu samozachowawczego
    zupelnie jak skaczacy z mostu do nieznanej wody. Czy takie
    zachowania pochwalasz? Jesli firma robi sobie kuku podejmujac sie
    zlecen bez zysku to robi zla robote innym firmom, ktore chca
    normalnie zarabiac i egzystowac krotko mowiac psuje rynek.
    Jesli chodzi o strony WWW to rynek jest totalnie zepsuty :-)))

  • 30. Data: 2006-09-22 17:30:40
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest "ledwo powyżej kreski"? Ja myślę, że skoro jednak istnieją i mimo
    > wszystko jakoś sobie radzą, to należy się cieszyć, że są chociaż takie...

    Nie będą i nie będą co mnie to obchodzi. Czasami faktycznie są biedni mają
    małe zyski a czasami te małe zyski są dlatego że zamiast spodziewanego zysku
    20k jest 10k - skoro jest mniejszy można powiedzieć że jest mały !