PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile może zarobić technolog produkcji - wlkp

  • 1. Data: 2006-09-21 12:05:37
    Temat: Ile może zarobić technolog produkcji - wlkp
    Od: "Mizar" <mizar_nt@_usuń_o2.pl>

    Witam,

    ile moze zalobic technolog produkcji odpowiedzialny za kalkulacjie wyrobow,
    dokumentacje technologiczne, ogranzacja produkcji (miejsca pracy),
    normowania czasu pracy REFA i MTM itd.

    Interesuja mnie zarobki w wlkp, konkretnie w Poznaniu i okolicach

  • 2. Data: 2006-09-25 10:29:17
    Temat: Re: Ile może zarobić technolog produkcji - wlkp
    Od: "Szymon" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > normowania czasu pracy REFA i MTM itd.
    >
    > Interesuja mnie zarobki w wlkp, konkretnie w Poznaniu i okolicach

    Może zarabiać 1500zł brutto, a także może zarabiać równowartość 1500euro brutto.
    Oba przypadki mi są znane.. 1500zł dostała osoba bezpośrednio po studiach,
    natomiast ponad 6000zł zarabiała osoba z ukończonym MBA i dużym doświadczeniem.
    --
    Pozdrawiam - Szymon