PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ? › Re: Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?
    Date: Fri, 22 Sep 2006 17:04:09 +0200

    > Podaj trzy powody dla których powinniśmy się z tego cieszyć.

    1. Bo znajdują tam pracę ludzie, którzy nie znaleźli jej gdzie indziej,
    gdzie płacą lepiej, a żyć za coś muszą - lepiej, aby pracowali tam, czy aby
    żyli z zasiłku?

    2. Bo to dobry start dla ludzi, którzy nie mają studiów, ani żadnych
    certyfikatów, a są samoukami - w ten właśnie sposób wypatrzono mnie kiedyś w
    moim rodzinnym, ukochanym zadupiu, i powierzono pracę w takiej firmie, skąd
    się następnie odbiłem dalej i mam obecnie całkiem niezłą pozycję (oraz stać
    mnie już na studia zaoczne, które już właściwie prawie kończę).

    Dwa nie wystarczą? Na siłę mógłbym znaleźć jeszcze ze dwa powody, ale takie
    wydumane, a te wyżej są całkiem poważne...