PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?

  • 11. Data: 2006-09-21 21:01:41
    Temat: Re: Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1158871208.892030.227780@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...
    l...@g...com napisał(a):

    jak nie spierd.... za granicę? Tam na
    zmywaku się więcej zarobi. Dramat ;-(

    zamiast sie uzalac na ppd powinies juz kupowac bilet do UK
    pisze powaznie i bez zlosliwosci
    ja w sierpniu odbylem rekonesans w Szkocji - praca jest, za najnizsza stawke
    5.05 lezy na ulicy i mozna sie potknac , za 5.50 - 6.30 jest przy odrobinie
    szczescia po kilku dniach poszukiwan, powyzej 6.30 zalezy juz od wiekszej
    dozy szczescia i tego jaki masz fach

  • 12. Data: 2006-09-21 21:22:25
    Od: l...@g...com

    > I to w tak dużej firmie?

    Sieć handlowa - 12 sklepow w Polsce.... + 1 centrum handlowe.
    Tylko w centrali ok 30 osób, w całej Polsce 70-100 (nie znam
    dokądnej liczby).
    Firma planuje w najbliższym czasie kolejne sklepy, wiec się
    rozwija.... a pensje pracowników stoją w miejscu.

  • 13. Data: 2006-09-21 21:25:59
    Od: l...@g...com

> [...]
    > szczescia po kilku dniach poszukiwan, powyzej 6.30 zalezy juz od wiekszej

    Jest jeden problem - studia zaoczne w toku ;-)

    pozdr.

  • 14. Data: 2006-09-22 06:54:56
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > W takim układzie ustal piorytety.
    > Uwazam, że studia należałoby skonczyc, i przerywanie ich
    > byloby nierozwazne i -co gorsza- nierozsadne.
    > Scisnij posladki i wytrzymaj do konca studiow.
    > A potem- w swiat.

    Caly czas moze jeszcze czegos szukac w Krakowie.

  • 15. Data: 2006-09-22 06:55:15
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 16. Data: 2006-09-22 07:02:50
    Od: herakles <h...@b...pl>

    l...@g...com wrote:

    > W tym miejscu napiszę, że zarabiam... werble.... minimalną krajową
    > + "koperta" (400-500zł)... jak nie spierd.... za granicę? Tam na
    > zmywaku się więcej zarobi. Dramat ;-(
    Czyli jakieś 1000zł i ja też tyle zarabiałem jak zaczynałem karierę zawodową
    i jeszcze była to umowa o dzieło i prawie rok tak się działo, a teraz aż
    wstyd się przyznać.

  • 17. Data: 2006-09-22 07:07:41
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Ja bym nie zgodził się na takie obowiązki za mniej niż 4 tys netto płacy
    podstawowej gwarantowanej w umowie o pracę.
    --
    Jackare

  • 18. Data: 2006-09-22 09:18:22
    Od: "MA" <m...@g...pl>

    l...@g...com wrote:

    > chciałbym zarabiać to realne ;-)

    To napisz do mnie na priv. O ile rzeczywiscie umiesz programowac.

  • 19. Data: 2006-09-22 09:38:41
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam,

    Pracuję w firmie X już ponad rok.
    Jestem grafikiem komputerowym, webamsterem, programistą... 3 w 1 ;-)
    Administruję stronami internetowymi firmy (aktualnie 3, będzie 4),
    częste zmiany, wykonywanie nowych stron, zarządzanie sklepem
    internetowym (od strony technicznej, jaki i obsługa klientów).

    Powiem tak: w moim UP wisi już 6 miesięcy że szukają grafika za 899 brutto,
    CAD i temu podobne.

  • 20. Data: 2006-09-22 13:01:46
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

    > chciałbym zarabiać to realne ;-)

    >To napisz do mnie na priv. O ile rzeczywiscie umiesz programowac.

    cholera mogłem napisać:
    ale realnie to 3500-4000
    i loozaque by mi piwko postawił :):)