PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?

  • 1. Data: 2006-09-21 12:33:57
    Temat: Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?
    Od: l...@g...com

    Witam,

    Pracuję w firmie X już ponad rok.
    Jestem grafikiem komputerowym, webamsterem, programistą... 3 w 1 ;-)
    Administruję stronami internetowymi firmy (aktualnie 3, będzie 4),
    częste zmiany, wykonywanie nowych stron, zarządzanie sklepem
    internetowym (od strony technicznej, jaki i obsługa klientów).

    Swobodnie pracuję w: Photoshopie, Corelu, Flashu, znam: xhtml, php,
    js, cssy, bazy danych i wszystko to, co jest potrzebne do zrobienia
    strony WWW od A do Z.

    Ponadto zajmuję się też "nagłymi przypadkami" jeżeli system w
    firmie padnie (sprytne oprogramiowanie firmy Digitland).

    Firemka nie jest mała... 12 sklepów Polsce. Pracuje w centrali w
    Krakowie.

    I teraz moje pytanie - ile powinienem zarabiać netto (na rękę)?
    Nie powiem narazie ile faktycznie zarabiam, żeby nikomu nic nie
    sugerować.

    Chciałbym sprawdzić, czy moje odczucie ze mało zarabiam jest
    prawdziwe ;-)

    pzdr.

  • 2. Data: 2006-09-21 12:47:49
    Temat: Re: Pytanie z cyklu: Ile może zarabiać... ?
    Od: "ArtG" <a...@w...pl>

    I teraz moje pytanie - ile powinienem zarabiać netto (na rękę)?

    pewnie z 5000

    ale relanie to 2500-3000

    tak myślę

  • 3. Data: 2006-09-21 12:51:27
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Pewnie zarabiasz z 1200 na rękę. Myślę,że powinieneś zarabiać z 1800, ale
    znam przypadki,
    ze taki omnibus zarabiał przez 1 rok najniższą krajową poczym się przeniósł
    do innej firmy;)
    wyższe pensje to już raczej specjaliści zajmujący się tylko wybraną
    dziedziną..,

    :::: http://tworzenie-stron.ovh.org ::::

  • 4. Data: 2006-09-21 13:16:11
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    <l...@g...com> napisał

    I teraz moje pytanie - ile powinienem zarabiać netto (na rękę)?

    ***
    Ok. 2000 - 2500 zł netto z perspektywą podwyżki ;-)

    pzdr.

  • 5. Data: 2006-09-21 13:50:55
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Pewnie cos kolo 1,5 tys. netto.
    To jest wlasnie przyklad reguly: co jest do wszystkiego to jest do niczego.
    Dobry webamster zarobi 2tys, dobry grafik 3tys, dobry programista 5tys. a
    grafik+webmaster+programista zamiast 2+3+5=10 tys zarobi 1,5.
    Powinienes sie specjalizowac.

  • 6. Data: 2006-09-21 16:51:42
    Od: "Boa" <u...@b...wroc.pl>

    Moim zdaniem 5kzł brutto.

    Boa.

  • 7. Data: 2006-09-21 20:34:00
    Od: l...@g...com

    ArtG napisał(a):

    > pewnie z 5000
    >
    > ale relanie to 2500-3000
    >
    > tak myślę

    chciałbym zarabiać to realne ;-)

  • 8. Data: 2006-09-21 20:36:18
    Od: l...@g...com

    Marek napisał(a):
> [...]
    > Dobry webamster zarobi 2tys, dobry grafik 3tys, dobry programista 5tys. a
    > grafik+webmaster+programista zamiast 2+3+5=10 tys zarobi 1,5.

    Zgadam się w całej rozciągłości! Należy się specjalizować...
    ale jak mam się specjalizować jak jestem na samodzielnym stanowisku i
    sam musze wszystko robić?... nie zarabiam nawet tego Twojego kolo...

    pozdr.

  • 9. Data: 2006-09-21 20:40:09
    Od: l...@g...com

    l...@g...com napisał(a):

    > I teraz moje pytanie - ile powinienem zarabiać netto (na rękę)?

    W tym miejscu napiszę, że zarabiam... werble.... minimalną krajową
    + "koperta" (400-500zł)... jak nie spierd.... za granicę? Tam na
    zmywaku się więcej zarobi. Dramat ;-(

    Muszę się zebrać do kupy i postawić szefowi jakieś ultimatum....
    ;-)

  • 10. Data: 2006-09-21 20:44:50
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:1158871208.892030.227780@b28g2000cwb.googlegro
    ups.com>
    Użytkownik <l...@g...com> pisze:

    > W tym miejscu napiszę, że zarabiam... werble.... minimalną krajową
    > + "koperta" (400-500zł)...

    Tragedia :(
    I to w tak dużej firmie?

    > jak nie spierd.... za granicę?

    A nie masz żadnej możliwości znalezienia pracy w Polsce?
    I to takiej, gdzie mógłbyś się poświęcić faktycznie określonym obowiązkom?

    > Muszę się zebrać do kupy i postawić szefowi jakieś ultimatum....
    > ;-)

    Pokaż mu ten wątek ;-)

    --
    Nixe