PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o skuteczność... › Re: Pytanie o skuteczność...
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o skuteczność...
    Date: Wed, 23 Mar 2005 17:51:35 +0100

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnd434ml.4d9.proteus@ender.elsat.net.pl...

    > Nie mówię, że nie. Nawet się uśmiechałem do kogo trzeba by mi FAQ-bota
    > postawił na koncie. Ale jak widać na razie bez efektu. :)

    To wielki problem z kazda transza postow wysylac je na razie recznie?

> [...]
    > rozpisanie
    > zasad, gorzej jednak - jeżeli mówimy o dokładnym wytłumaczeniu co i jak
    > trzeba zrobić, żeby było dobrze. Mówię o takim łopatologicznym
    > tłumaczeniu,
    > tak by osoba bez obycia informatycznego zrozumiała to co jest potrzebne.
    >
    > Nosze się z zamiarem rozpisania odpowiedniego dokumentu z omówionymi
    > rozmaitymi kwestiami w tym temacie, ale sprawa się rozbija o dość
    > niewielkie
    > rezerwy czasowe jakie mam. Może przez święta mi się uda coś napisać. :)

    Aj, a bo to tyle roboty? Ja proponuje na szybko takie poprawki majace zrobic
    to bardziej user friendly - jak ci sie podobaja, to wstaw:

    [obecna wersja]
    8. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z normą
    ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery) - dopuszczalne jest
    ustawienie kodowania ISO-8859-1 lub US-ASCII w przypadku braku polskich
    liter w ogłoszeniu

    [proponowane]
    8. jesli w ofercie sa uzywane polskie litery, to musza byc zakodowane
    zgodnie z norma ISO-8859-2. W Outlook Expressie i wiekszosci programow
    pocztowych przed wyslaniem postu nalezy sprawdzic w poscie w menu: "Format"
    ustawienie "Kodowanie" ("Character set") i upewnic sie, ze jest wlaczone
    "Srodkowoeuropejskie (ISO)"("Central European (ISO)") lub ISO-8859-2. W
    razie braku calkowitej pewnosci co do prawidlowego ustawienia kodowania
    najlepiej jest wyslac ogloszenie w wersji bez polskich liter.

    [obecna wersja]
    10. nie może być napisany w HTML-u.

    [proponowane]
    10. nie moze byc napisany w HTMLu. Zeby sie upewnic, czy post nie jest w
    HTMLu, w Outlook Expressie i wiekszosci programow nalezy w menu "Format"
    listu przed wyslaniem zobaczyc, czy jest ustawiony "Zwykly tekst" (Plain
    text).
    Uwaga. Nawet, jesli domyslnie jest ustawiony zwykly tekst, skopiowanie do
    listu sformatowanego tekstu np. ze strony www lub pliku Worda moze w
    niektorych programach do poczty spowodowac automatyczne przestawienie sie
    listu na HTML. Dlatego w przypadku kopiowania sformatowanego tekstu do listu
    warto sprawdzic to ustawienie.

    [proponowane]

    13. za ogloszenie o prace nie sa uwazane oferty dotyczace network marketingu
    (programow, w ktorych nowy uczestnik kupuje produkt i na wlasna reke ma go
    probowac odsprzedawac kolejnym osobom, rekrutujac je do programu).
    Ogloszenia dotyczace network marketingu beda odrzucane przez moderatora.

    [komentarz: niby takie nie spelniala wielu wczesniejszych warunkow, ale
    wydaje mi sie, ze warto napisac to wprost jeszcze raz na koncu, jesli ilosc
    ogloszen o raportach jest duza]

    I.