PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o dokumenty wymagane podczas naboru do służby cywilnej

  • 1. Data: 2005-01-10 10:33:25
    Temat: Pytanie o dokumenty wymagane podczas naboru do służby cywilnej
    Od: "Artur Arkita" <a...@p...interia.pl>

    Tak jak w temacie - co to jest oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni
    praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, czy
    sam to powinienem napisać (jesli tak, to czy można gdzieś na Intenecie
    wyszukać wzór tych dokumentów - google juz sprawdziłem, bez rezultatu), czy
    też muszę zgłosić się po nie do konkretnego urzędu - jeśli to drugie to
    bardzo mocno prosze o wskazówkę do którego.

    Z góry bardzo mocno dziękuje za pomoc i życzę powodzenia wszystkim, którzy
    tak jak ja szukają pracy.

  • 2. Data: 2005-01-10 10:51:27
    Od: "vorest" <v...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Arkita" <a...@p...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:crtlm7$1vth$1@mamut1.aster.pl...

> [...]
    > jeśli to drugie to bardzo mocno prosze o wskazówkę do którego.
    >
    > Z góry bardzo mocno dziękuje za pomoc i życzę powodzenia wszystkim,

    Ja, niżej podpisany ....................., legitymujący się dowodem
    osobistym ............... niniejszym oświadczam, że nie byłem karany
    sądownie za przestępstwa popełnione umyślnie oraz, że korzystam z pełni
    praw publicznych.

    Mysle ze cos takiego wystarczy.

  • 3. Data: 2005-01-10 19:39:37
    Od: Gociak <g...@o...pl>

    Użytkownik vorest napisał:

> [...]
    > osobistym ............... niniejszym oświadczam, że nie byłem karany
    > sądownie za przestępstwa popełnione umyślnie oraz, że korzystam z pełni

    Calkowicie wystarczy, mozna jeszcze dopisac: "zamieszkaly/a, syn/corka ..."
    Tez cos takiego pisalam. A zaswiadczenie o niekaralnosci wystawia Ci w
    sadzie w Twoim miescie, ale z tym sie nie spiesz - wazne tylko 3
    miesiace i do tego odplatne, jakies 50 zl.

    Pozdrawiam i powodzenia:)

  • 4. Data: 2005-01-10 21:02:46
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

> [...]
    > też muszę zgłosić się po nie do konkretnego urzędu - jeśli to drugie
    > bardzo mocno prosze o wskazówkę do którego.

    Wzór znajdziesz w internetowym Biuletynie Służby Cywilnej (publikacja
    2 razy miesięcznie), w którym publikowane są wolne miejsca pracy w
    służbie cywilnej i wymagania. Wystarczy oświadczenie kandydata.

    Link do wzoru:
    http://www.usc.gov.pl/gallery/10/102.doc

    wa

  • 5. Data: 2005-01-10 22:28:26
    Od: "Artur Arkita" <a...@p...interia.pl>

    Dziękuje serdecznie, mam nadzieje, że się przyda