PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie - ile za obsługę strony dla firmy w UK

  • 1. Data: 2008-02-12 05:43:40
    Temat: Pytanie - ile za obsługę strony dla firmy w UK
    Od: "KUBEK" <-...@g...com>

    Witam!
    Buduję serwis dla gościa w UK (Polak), serwis rekrutacyjny, dla osób
    poszukujących pracy w UK. Jak wycenić robotę, dla gościa robię wszystko,
    domena, hosting, grafika, logo, pozycjonowanie. A później administrowanie
    takim serwisem. Jak się z nim dogadać?

  • 2. Data: 2008-02-12 05:51:39
    Temat: Re: Pytanie - ile za obsługę strony dla firmy w UK
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "KUBEK" <-...@g...com> napisał w wiadomości

    > Buduję serwis dla gościa w UK (Polak), serwis rekrutacyjny, dla osób
    > poszukujących pracy w UK.

    > dla gościa robię wszystko,

    Na pewno rób wszystko zgodnie z prawem, chcociaż w razie czego i tak pewnie
    bedziesz przesłuchiwany.

    --
    andrzej

  • 3. Data: 2008-02-12 14:43:39
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "andrzej" <u...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "KUBEK" <-...@g...com> napisał w wiadomości

    > Na pewno rób wszystko zgodnie z prawem, chcociaż w razie czego i tak pewnie
    > bedziesz przesłuchiwany.

    2 lata w zawieszeniu na 3 + grzywna.

    No i pamiętaj o GIODO.

    A serio:
    Ja zawsze biorę za stronę www tyle, ile chcę.
    Jak nie dają, to ja za robotę się nie biorę. I jakoś to leci :).

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin Pawelec
    Steony internetowe http://www.pawelec.info/

  • 4. Data: 2008-02-12 17:29:00
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    W artykule news:forc46$ev0$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): KUBEK z adresu <-...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > wszystko, domena, hosting, grafika, logo, pozycjonowanie. A później
    > administrowanie takim serwisem. Jak się z nim dogadać?

    strzelam, 1/10 ceny samochodu ?

    --
    piotr

  • 5. Data: 2008-02-13 18:12:09
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>

    KUBEK pisze:
> [...]
    > domena, hosting, grafika, logo, pozycjonowanie. A później
    > administrowanie takim serwisem. Jak się z nim dogadać?

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że 3 linijki opisu tego co masz do
    zrobienia to stanowczo za mało, żeby podać Ci ile, chociaż w
    przybliżeniu, powinieneś zarobić na tym?

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej

  • 6. Data: 2008-02-18 22:38:45
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Bartłomiej Szymański wrote:

    > Zdajesz sobie sprawę z tego, że 3 linijki opisu tego co masz do
    > zrobienia to stanowczo za mało, żeby podać Ci ile, chociaż w
    > przybliżeniu, powinieneś zarobić na tym?

    Nie! Dlaczego? To zawsze jest bardzo proste.
    Powinien zażądać tyle, żeby mu się opłacało.

    Inna sprawa, że dla jednych to będzie 1,000 plz a dla innych 10,000 plz
    lub więcej ...

    Piotrek

  • 7. Data: 2008-02-21 08:11:29
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Weż policz czas jaki musisz poświęcić na dany projekt , wylicz swoje koszty.
    Dodaj do tego swoje podstawowe wymagordzenie jakie chcaiłbyś miesięcznie
    zarabić + dorzuć 20% i masz cene wyjściową.

    Taki szybki przespis na mało precyzyjny post .

    pozdrawiam