PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
    From: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie do wszystkich.
    Date: Mon, 09 Jun 2003 10:58:47 +0200

    On 2003-06-09 05:37, PiotrG wrote:

    > Mylisz sie.
    > Jestem jednym z "nie lubianych" przez kadrowe przypadkow - jak mi sie praca
    > nudzi, to ja zmieniam. Zwykle po 1.5 ... 3 latach, ale i 5 lat sie trafilo
    > kiedys - to zalezy. I tak sie sklada, ze jakos nigdy nie mialem problemow ze
    > znalezieniem nowej pracy, powiem wiecej (choc zabrzmi to moze lekko
    > niestosownie na tej grupie) - zwykle to praca mnie znajdowala ;-)
    > Jestem informatykiem (C, Clipper, Fortran, asm86, asm8048/52, asmZ80,
    > asm6502/6510, VBasic, Pascal, HTML, JavaScript, SQL, PHP, Perl, unix shell,
> [...]

    Jedna uwaga: masz doswiadczenie wieloletnie, znasz sie na wielu rzeczach
    wiec z definicji jest Ci latwiej, zwlaszcza, ze zaczynales w latach gdy
    byly wieksze mozliwosci.
    A co do znajomosci: duzo od nich zalezy, jest wtedy o wiele latwiej i
    pozniej tylko sie dziwic zostaje jak to informatykiem jest ktos, kto nie
    ma pojecia chocby o linux'ie...

    Czy ja sie usprawiedliwiam? Hehe, nie podchodz do tego tak emocjonalnie,
    to jedynie stwierdzenie (znajomosci), bo ja potrafie o siebie zadbac na
    dzisiejszym rynku pracy :)

    Elfka

    --
    pozdrawiam