PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
    From: piotrr <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie do wszystkich.
    Date: Mon, 09 Jun 2003 10:52:56 +0200

    aga.p wrote:

    > Zreszta sam piszesz o perspektywie krotko i srednioterminowej. A tu chodzi o
    > perspektywe dlugoterminowa. I o to, zeby ludzie nauczyli sie brac
    > odpowiedzialnosc za siebie samych.
    >
    > pozdrawiam,
    > Aga

    hmmm... ekonomicznie jestem liberałem ale z praktyki wiem że zagłodzenie
    własnych dzieci w imię perspektywy długoterminowej nie przejdzie. przez
    te lata muszą coś jeść, w coś się ubierać, gdzieś się uczyć więc nie ma
    się co dziwić ludziom że jak mają kawałek kilofa pod ręką to bronią
    miski dla swoich dzieci... świadomości ekonomicznej do gara włożyć się
    nie da!

    tak więc punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Z punktu widzenia
    górnika zwiększenie bezrobocia w jego regionie i jego grupie
    kwalifikacji o kilkaset procent z jednoczesnym wylanie go na pysk jest
    bardzo złe dla jego dzieci i będzie się bronił za nic mając perspektywę
    długoterminową...

    /p