PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
    From: Carrie <c...@w...pf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie do wszystkich.
    Date: Sun, 08 Jun 2003 22:13:00 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip130-216.crowley.pl

    Dnia Sat, 7 Jun 2003 12:17:34 +0200, "Spiderman"
    <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Chodziło mi raczej o taką sytuację, kiedy nie masz, na kogo liczyć, a masz
    >mieszkanie, które cudem udało Ci się zdobyć.

    Mieszkanie to jest spory, że tak powiem, kapitał, który można
    wykorzystać. No, zależy, jakie to mieszkanie, jak duże itp., ale
    gdybym ja miała własne, co najmniej dwupokojowe, to najpewniej bym
    jeden pokój wynajęła komuś. Opłata za wynajem powinna przynajmniej
    pokryć czynsz...
    Swoją drogą, o ile wiem, kwota, jaką ja płacę obecnie za wynajęcie
    niewielkiego pokoju, jest prawie równa kwocie czynszu za całe, duże,
    trzypokojowe mieszkanie. Co daje do myślenia.
    Inna sprawa, jeśli spłacasz kredyt za mieszkanie, nie znam się na tym,
    ale to na pewno jest duże obciążenie finansowe...

    Swoją drogą wkurza mnie, że napycham kieszeń jakiemuś człowiekowi, ale
    co zrobić, kiedy na własne mieszkanie jeszcze bardzo długo nie będzie
    mnie stać... :( Wolałabym płacić za własne. Zazdroszczę ludziom,
    którzy mają swoje mieszkania, i tym, którzy mogą mieszkać w domu
    rodzinnym, nie wydając znacznej części zarobków na wynajmowanie
    pokoju.

    Pozdrawiam, Carrie