PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
  • Data: 2003-06-08 19:50:03
    Temat: Re: Pytanie do wszystkich.
    Od: "hmmm" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorry, ale juz nie moge. Kolejny sposob (poprzedni polegal na zalozeniu:
    > pracodawcy to zlodzieje i chca pracownikow za darmo, wiec nie warto szukac
    > pracy) na usprawiedliwienie nieumiejetnosci "sprzedania sie" (bo na tym
    > polega zdobycie pracy, nieprawdaz?).
    > Przy takim zalozeniu dobrej pracy sie nie znajdzie. Nigdy.
    > Bo problem jest nie w znajomosciach (nie mowie oczywiscie, ze
    > przeszkadzaja - zwykle pomagaja), a w nastawieniu: nastawieniu na
    > pokonywanie problemu. Jesli juz uwazasz i jestes na 100% pewna, ze bez
> [...]

    Ty chyba jak kolezanka Nina nie mieszkasz w polsce?? a jak mieszkasz to
    wytlumacz mi jedno: jak to jest ze ludzie znajacy 3 jezyki pracuja jako stóż
    (znam przypadek), ludzie znajacy kilka jezykow programowani nie maja pracy
    (znam przyp.), a ludzie po szkole sredniej pracuja na kierowniczych
    stanowiskach (znam przyp. kilka) ??? Np. kumpel bez zielonego pojecia o
    informatyce po znajomosci dostal robote za 3-krotną średnią łódzką na rękę,
    inny po tech. ekonom. pracowal jako robol w hipermarkecie w w-wie, ale mial
    dobre stosunki z kierownikiem, po roku spotkalismy sie i okazalo sie ze jest
    kierownikiem jednego z dzialow na cały region!! a ludzie po SGH nie maja
    pracy! Z Twojej wypowiedzi wynika ze uczepiles sie stolka kilka lat temu,
    kiedy pracy bylo multum, a o dzisiejszych realiach nie masz zielonego
    pojecia.
    pozdr.