PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie - długie › Re: Pytanie - długie
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie - długie
    Date: Sun, 25 May 2003 20:59:19 +0200

    > Wykształcenie:
    >
    > [1991 - 1996] Absolutorium na Uniwersytecie Warszawskim - Wydział
    > Zarządzania i Organizacji
    >
    > 03.1996 - 12.2001 Bank SA w Warszawie, Centrala; Departament
    > Zarządzania Kadrami; Stanowisko Informatycznego Systemu
    > Kadrowo-Płacowego - ostatnie stanowisko - Główny Specjalista
    >
    > Dotychczasowe doświadczenia:
    >
    > ˇ administrowanie systemem NOVELL NetWare 3.12;
    > ˇ administrowanie systemem MS Windows NT 3.51/ 4;
    > ˇ obsługa systemów MS Windows 95/98/ME, MS Office (Excel, Word, Outlook,
    > Acess);
> [...]

    Wydaje mi sie, ze powinienes dopasowywac doswiadczenia pod konkretne oferty
    pracy.

    Pracowales glownie jako
    informatyk/administrator/analityk/szkoleniowiec/kadr
    owiec.

    Wyksztalcenie kierunkowe specjalnie sie z tym nie pokrywa..zarzadzanie i
    organizacja jest odbierane raczej ogolnie...i to wlasnie na stanowiska
    kierownicze (tego...kierownik dzialu mrozonek nieswiezych)

    Wg mnie powinienes doswiadczenia punktowac w gorze cv zgodne z ogloszeniem
    2-3 punkty,
    a reszte wrzucac pod spodem jako inne umiejetnosci.

    Pozdrawiam z klubu AB (anonimowego bezrobotnego ;))

    Krzysztof