PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
    From: "jt" <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Fri, 14 Jan 2005 11:13:41 +0100

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    news:NPMFd.5784$9c5.2320@news.chello.at...
    > Wszytko ok, tylko ten kosciól nie potrzebnie... ale kolega ma swięta
    > racje! Jeżeli koniecznie uprzesz sie zeby wracać to tylko praca do duzego
    > miasta - Wawa, Wrocła, Kraków, Poznań. Zalezy w czym sie specjalizujesz, w
    > czym jestes dobry.

    Własnie że potrzebne. Bo KRK przez swoje działalnie kształtuje w pewien
    sposób warunki życia w Polsce.
    A że politycy u nas nie mają jaj są podatni na ich wpływy i tak np dotacje z
    budżetu na Kler, świątynie opatrzności bożej i tym podobne bzdury. A to
    wszystko z twoich i moich podatków, a także tych ludzi którzy mają głęboko w
    d... kosciół kat.
    Jeśli koledze z Australii nie przeszkadaza to, to nie ma problemu ale może
    jest akurat tak nastawiony do krk tak jak i ja a nie wie za bardzo jak to u
    nas wygląda więc chciałem mu uświadomić co się tu dzieje.
    To są fakty.

    Jaro