PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Fri, 14 Jan 2005 08:54:43 GMT

    Chłopie nie wracaj tutaj!!! Jeśli wogule uda Ci się znależć pracę to na
    dzień dobry powiedzmy dostaniesz góra 2 000 zł netto i będziesz klepał
    biede! Tu nie ma po co wracac wierz mi..
    No chyba że masz naprawdę bardzo dobre kwalifikacje, BARDZO dobre, to fakt
    moze Ci się uda że dostaniesz od razu niezłe stanowisko, za w miare normalne
    pieniadze. Ale proponowałabym być pracy poszukał najpiejrw, a potem na stałe
    zjechał do Polski..
    Czy trudno byłoby znaleść prace? Myślę że tak, w Polsce stopa bezrobocia to
    powyżej 19%. No chyba, że tak jak mówię, masz naprawdę dobre wykształcenie i
    generalnie masz się czym pochwalić.
    Średnie stawki w Polsce??Zależy, ja mam wyższe wykształcenie, dość dobrze
    znam angielski a pracy powyżej 1 500 zł znaleść nie mogę...a za 1 500 zl to
    wiesz co mozesz.. nic. Opłacisz mieszkanie i pożyjesz sobie bardzo skromnie
    do natsępnej wypłaty.
    Warunki ogólnie życiowe nie są złe. Zła jest na pewno służba zdrowia, tego
    to nie polecam!!!!!! Polecam jedynie płatne, prywatne przychodnie, ale żeby
    tam móc sobie opłacić leczenie też musisz, normalnie zarabiać... A i nie
    licz na jakąś normalna emeryture w przyszłości.
    Poza tym miesiecznie Państwo z tym byle jakich pensji zabiera nam prawie
    połowe, nic nie dając w zamian.
    Jak masz więcej pytań, to pytaj:)

    Kurcze ja marze o wyjeździe do Australii a Ty chcesz wracać do Polski... po
    co??

    Shady