PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pyt na tem. Umowy Zlecenia

  • 1. Data: 2006-01-19 21:25:31
    Temat: Pyt na tem. Umowy Zlecenia
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    Zastanawia mnie aspekt ubezpieczenia zdrowotnego w perspektywie
    umowy zlecenia, a dokladniej wysokości odprowadzanych przez pracodawce
    skladek. Osoba zatrudniona na umowe o prace, zarabia powiedzmy minimum, od
    tego placona jest skladka, stempel w książeczce, i wszyscy sa zadowolni.
    Od umowy zlecenia odprowadzana jest także skladka, stempel, i pracownik jest
    w pelni ubezpieczony.
    Tylko jeżeli skladka zdrowotna wynosi (np) kilka procent pensji, to w
    przypadku UOP jest jakies gwarantowane minimum które pójdzie na skladke, w
    przypadku zlecenia nie zawsze. Przykladowo ktoś zarabia 100zl na u.zlecenie
    i jest to jego jedyny dochód, odprowadzane jest kilka zl a pracownik posiada
    pelne świadczenia?
    (może troche uprościlem)
    Zastanawia mnie jak przelyka to "system"?

    SS

  • 2. Data: 2006-01-21 06:57:52
    Temat: Re: Pyt na tem. Umowy Zlecenia
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Zastanawia mnie jak przelyka to "system"?
    odhacza "zapłacone" i nie pta się ILE :)
    dla systemu nie ma znaczenia wysokość składki

    PS. z tym UOP to chyba się rozpędziłęś, czyżby chodziło ci o UP (pytanie
    retoryczne)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---

  • 3. Data: 2006-01-21 20:33:52
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    > PS. z tym UOP to chyba się rozpędziłęś, czyżby chodziło ci o UP (pytanie
    > retoryczne)

    OfCourse U(o)P

    PZDR
    SS