PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzyszłość pracy w GB › Re: Przyszłość pracy w GB
    From: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przyszłość pracy w GB
    Date: Sat, 25 Jun 2005 13:12:26 +0200

    abb napisał(a):

    > Polaków w Wlk Brytanii (tzn osób które przyjechały za poszukiwaniem pracy w
    > ostanich latach ) jest w tej chwili jest wg danych brytyjskich około 400 tys
    > Z tego tylko kilkanaście tysiecy pracuje legalnie.

    Ale masz jakieś wsparcie?
    Bo wg BBC - powołującego się na dane z HO
    <http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/4087408
    .stm>
    jako pracujący *legalnie* zarejestrowało się prawie 100k naszych rodaków.

    > Reszta poszukuje pracy
    > (śpiąc na dworcach)

    Nie utożsamiałbym poszukiwania pracy ze spaniem na dworcu.

    > albo pracuje nielegalnie czyli po prostu wykonuje nieskomplikowane prace
    > fizyczne ce (przynieś coś , albo pozamiataj , albo umyj kibel)

    JW stawianie znaku równości między wykonywaniem prostych/fizycznych
    prac, nielegalnością tejże wydaje mi się nieuzasadniony.

    > Taka jest smutna prawda.

    Źródło i to *wiarygodne*[1] poproszę

    pozdrawiam

    Zbyszek

    [1] hint: mój szwagier był i opowiadał nie jest takim.