PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzyszłość pracy w GB › Re: Przyszłość pracy w GB
  • Data: 2005-06-25 21:13:24
    Temat: Re: Przyszłość pracy w GB
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nbs" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d9k66c$7ka$1@inews.gazeta.pl...
    > Immona wrote:

    [z czym sie zgadzam, to wycielam]

    > Nie to, ze sie z Toba nie zgadzam ale mam kilka uwag:
    > - Czlowiek (tylko na rynku pracy, oczywiscie) jest wart tyle ile
    > wypracuje. Liczenie pracownikow "od lebka" daje falszywy wynik.

    Zalezy, do czego nam potrzebny wynik. Mialam wrazenie, ze rozwazamy sprawe
    od strony demograficznej, czyli liczac "lebki". Dyskusja sie zaczela od
    pytania o "zalanie" brytyjskiego rynku pracy, a bezrobocie i ilosc
    zajetych/wolnych miejsc pracy sie liczy jak by nie patrzec na sztuki.

    > Hmm... nie mozesz sobie wyobrazic wzrostu pozycji sprzataczki a opisalas
    > to calkiem przekonujaco. ;-)

    Ale ma pokuse powrotu do kraju i zalozenia z rocznych oszczednosci z GB np.
    warzywniaka :).

    I.