PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przyszlosc informatykow w UE

  • 1. Data: 2004-01-26 16:40:24
    Temat: Przyszlosc informatykow w UE
    Od: "Szymon" <...@...com>

    http://www.jobuniverse.pl/news/news.asp?id=62260

    Podobno w UE mialo brakowac milion informatykow... Najlepszy dowod, ze
    prognozy analitykow sa niewiele warte.

  • 2. Data: 2004-01-26 16:44:12
    Temat: Re: Przyszlosc informatykow w UE
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Szymon wrote:
    > http://www.jobuniverse.pl/news/news.asp?id=62260
    >

    > Podobno w UE mialo brakowac milion informatykow... Najlepszy dowod, ze
    > prognozy analitykow sa niewiele warte.

    dlatego aby pracowac tam musisz byc 3x lepszy od autochtonow ;)

    m.

  • 3. Data: 2004-01-26 17:43:06
    Od: rg <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Szymon napisał:
    > http://www.jobuniverse.pl/news/news.asp?id=62260
    >

    > Podobno w UE mialo brakowac milion informatykow... Najlepszy dowod, ze
    > prognozy analitykow sa niewiele warte.

    wg moich informacji rynek brytyjski
    zawsze był cieniutki.

  • 4. Data: 2004-01-26 22:05:46
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > wg moich informacji rynek brytyjski
    > zawsze był cieniutki.

    co znaczy cieniutki?

  • 5. Data: 2004-01-27 06:23:39
    Od: "Robert G." <g...@s...szczecin.pl>

    > co znaczy cieniutki?

    raczej trudno o dobrą pracę i kiepskie płace

  • 6. Data: 2004-01-27 06:41:13
    Od: "Robert G." <g...@s...szczecin.pl>

    > raczej trudno o dobrą pracę i kiepskie płace

    ... i kiepskie płace są ;-)
    jest jeszcze gorzej, jeśli chcą się tam
    zaczepić polacy.

  • 7. Data: 2004-01-27 21:04:00
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    jesli brytyjski jest cieniutki, to jaki jest niezly?

  • 8. Data: 2004-01-28 06:21:03
    Od: g...@p...onet.pl

    > jesli brytyjski jest cieniutki, to jaki jest niezly?

    kiedys irlandzki, teraz podobno australijski. I, oczywiscie, zawsze USA.

    pozdrawiam,

    glos

  • 9. Data: 2004-01-28 06:41:18
    Od: "Robert G." <g...@s...szczecin.pl>

    > jesli brytyjski jest cieniutki, to jaki jest niezly?

    nie wiem, jak jest teraz, ale brytyjski był cieniutki
    nawet wtedy, gdy informatycy z europy masowo
    wyjażdżali do stanów, a niemcy potrzebowali
    20 000 ludzi do roboty w branży.
    sądząc po linku, teraz jest jeszcze gorszy
    (jeszcze mniej płacą).

  • 10. Data: 2004-01-30 11:19:05
    Od: "yidele" <y...@p...gazeta.pl>

    "pasjonat" <p...@w...pl> wrote in message

    > jesli brytyjski jest cieniutki, to jaki jest niezly?

    Cieniutki? Srednie uposazenie dla informatyka na poziomie to około 30 000 -
    35 000 ( a widziałem kilkanascie na poziomie 65 000 70 000) funtów, pracy
    jest duzo ale niestety wymagane jest pozwolenie dla ludzi z poza UE. czasami
    ( zadko) firmy oferują załatwic takie dla pracowników.