PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biusser - szukam info i opinii

  • 1. Data: 2004-01-26 13:33:21
    Temat: Biusser - szukam info i opinii
    Od: "mmk" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos moze pracowal dla firmy Biusser (chalupnictwo itp.)? Jak praca
    wygladala w praktyce? Bede wdzieczny za wszelkie informacje i opinie.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-02-10 11:41:00
    Temat: Re: Biusser - szukam info i opinii
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Czy ktos moze pracowal dla firmy Biusser (chalupnictwo itp.)? Jak praca
    > wygladala w praktyce? Bede wdzieczny za wszelkie informacje i opinie.

    Witam,
    Znalazłem na stronce http://niusy.onet.pl z przed dwóch lat Twoje pytanie
    dotyczące firmy "Biusser" i jestem ciekawy czego sie dowiedziałeś.Czy jest to
    uczciwa firma itp. Bardzo prosiłbym o odpowiedź.
    Z góry dziękuje i pozdrawiam.