PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przyszlosc informatykow w UE

  • 11. Data: 2004-01-30 15:59:01
    Temat: Re: Przyszlosc informatykow w UE
    Od: rg <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik yidele napisał:

    > Cieniutki? Srednie uposazenie dla informatyka na poziomie to około 30 000 -
    > 35 000 ( a widziałem kilkanascie na poziomie 65 000 70 000) funtów, pracy
    > jest duzo ale niestety wymagane jest pozwolenie dla ludzi z poza UE. czasami
    > ( zadko) firmy oferują załatwic takie dla pracowników.

    to wszystko prawda, takich ogłoszeń jest troche,
    i tych lepszych też.
    tylko nie dla nas, niestety.
    a informatycy na poziomie gdzie indziej
    (niemcy, usa) na pewno mają trochę więcej ;-)
    i nie o nich mówił tekst w 1-szym poście.

  • 12. Data: 2004-01-30 16:07:39
    Od: ct <c...@P...gazeta.pl>

    >teraz podobno australijski.

    dawno i nieprawda, chcialoby sie powiedziec, Poza swoja specyfika ,
    bezrobocie w ITC, jak to tam zwa, siega 20%, przy zdaje sie 6% ogolnie.

    Pozdrawiam,
    --
    jprusiński - miasto 200 tys. w woj. Warmińsko-Mazurskim, ostatnia 'n'
    _______________

  • 13. Data: 2004-01-30 16:09:42
    Od: ct <c...@P...gazeta.pl>

  • 14. Data: 2004-01-31 01:27:32
    Od: s...@p...onet.pl

    > kiedys irlandzki, teraz podobno australijski. I, oczywiscie, zawsze USA.

    dlaczego kiedys? Wydaje mi sie ze nadal jest calkiem dobrze. W koncu 70% PKB
    pochodzi wlasnie z brazny informatycznej.

  • 15. Data: 2004-01-31 10:31:34
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    rg wrote:
> [...]

    tak w ogole 30k funtow to nie tak duzo na tamte warunki ;)

    m.