PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv a życiorys

  • 1. Data: 2004-01-26 13:14:29
    Temat: cv a życiorys
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s****KILL******SPAM@wp.pl>

    Witam,
    Właśnie przed chwilą dostałam telefon od "potencjalnego pracodawcy", który
    poinformował mnie że stanowczo prosi o życiorys a nie o cv. Niestety
    rozmowa była dość niemiła i nie mogłam się zapytać co w takim życiorysie
    powinno się znaleźć, I dlatego bardzo proszę o pomoc w tej sprawie
    Czy to ma być cos takiego : ja /imię nazwisko/ urodzona dnia.... <ble ble
    ble>, skończyłam szkołę / studia, następnie zaczęłam prace zawodową w
    firmie....

    Z góry dziękuję bardzo za pomoc.
    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 2. Data: 2004-01-26 17:45:20
    Temat: Re: cv a życiorys
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Prawde mowiac nie wiem co Twoj potencjalny pracodawca mial na mysli. Nie
    chce cie martwic, ale skoro na takim etapie pojawiaja sie nieprzyjemnosci,
    to nie wrozy to dobrej wspolpracy dla wspolnego celu....Moze lepiej Panu
    podziekowac, jesli nie jestes przyparta do muru

    Momo ze zajmuje sie rekrutacja, nie potrafie Ci powiedziec czy sie rozni
    jedno od drugiego.... Moze chodzi o nazwe pliku lub naglowka dokumetu ;-).
    Jakby co, to mozesz panu przypomniec ze curriculum vitae (cv) znaczy z
    laciny "bieg zycia". Po niemiecku jest to doslownie Lebenslauf, a po polsku
    wlasnie zyciorys.

    Natomisat jesli Pan prosi o tekst w stylu "Ja, cora Genowefy i Zdziska,
    urodzilam sie 15.02.1975 w Sulmierzykach, gm. Brojec.... " powinien to
    sprecyzowac w rozmowie telefonicznej opisem, bo taki format juz dawno
    wyszedl z uzycia i nic dziwnego, ze mozna nie skojarzyc o co mu chodzi"

  • 3. Data: 2004-01-27 12:09:34
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s****KILL******SPAM@wp.pl>

    Dziękuję Kamilu za odpowiedź.
    Z tą firmą dałam sobie spokój, jednak nurtowało mnie pytanie o ten
    "życiorys".
    W wielu ogłoszeniach wymagany jest "życiorys" a nie cv. Myślałam że "coś mi
    umknęło", może jakaś "nowa europejska moda" etc.
    Dziękuję za "rozwianie wątpliwości"

    Pozdrawiam
    ---
    Kasik