PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Przykładowe zarobki górników
    From: "SławekM" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przykładowe zarobki górników
    Date: Tue, 5 Aug 2003 09:11:26 +0200

    > Chyba nie zdajecie sobie sprawy jak cholernie ciezko sie pracuje w
    kopalni.

    > Wiem cos o tym, moj ojciec przez kilkanascie lat pracowal pod ziemia.
    Bylem
    > na wycieczce w kopalni i w grudniu pod ziemia pot ze mnie lecial.
    >
    > Sasza

    Nie, to cholernie mało jak na taką harówkę. Zwłaszcza w świetle dysproporcji
    pomiędzy pensją spasionego prezesa spółki węglowej z partyjnego nadania
    który nie ma nic do roboty oprócz robienia przekrętów a pensją uczciwie
    pracującego i ryzykującego życiem górnika dołowego.
    Oczywiście zaraz znajdą się tacy, co napiszą, że górnictwo jest nieopłacalne
    itp. Owszem, zgoda, ale to nie jest wina tych co rąbią węgiel pod ziemią.

    pzdr.
    SławekM