PracaGrupypl.praca.szukana › Przyjme prace zlecone!!!

  • 1. Data: 2003-02-13 13:53:20
    Temat: Przyjme prace zlecone!!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    typu przepisywanie tekstu, wprowadzanie danych do komputera, archiwizowanie
    danych na plytkach CD, rozklejanie plakatow, rozwozenie towaru

    zatrudnie sie rowniez jako kierowca (kat B), ochroniarz

    mam 26 lat samochod, telefon, internet, sprawny fizycznie, wysportowany

    na zyczenie CV

    k...@p...fm

  • 2. Data: 2003-02-13 13:54:56
    Temat: Re: Przyjme prace zlecone!!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    zapomnialem napisac ze przyjme te prace najchetniej w okolicach Katowic i
    miast Zaglebia