PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel Medyczny

  • 11. Data: 2003-02-05 00:45:07
    Temat: Re: Przedstawiciel Medyczny
    Od: "agulha" <a...@N...gazeta.pl>

    Wydaje mi się, że wykształcenie Twoje jest jak najbardziej OK,problemem jest
    konkurencja, czyli prawa statystyki :-(. Już parę razy słyszałam, że liczba
    zgłoszeń, które teraz przychodzą, przechodzi ludzkie pojęcie, podobnie jak
    desperacja niektórych. Np. na przedstawiciela medycznego zgłosiła się
    dziewczyna inż. budownictwa (!).

    Byłabym zobowiązana gdybyś przekazała mi
    > informacje na temat wolnych wakatów repa- Bydgoszcz i kujawsko-pomorskie,
    nie mam takich dokładnych informacji, bo też się tym zupełnie nie interesuję.
    Na pewno mogę zapytać co najmniej 1 koleżanki (bo się często kontaktujemy, a
    ona jest bliżej centrum dowodzenia :-)), tzn. już nie jeździ po Polsce,
    awansowała). Jak mi się ktoś z dalszych znajomych napatoczy, to też spytam.
    Inna znajoma została niedawno zatrudniona na tym stanowisku w ELi Lilly. Z
    tym, że ona uprzednio już pracowała jako przedstawicielka med.

  • 12. Data: 2003-02-05 10:37:19
    Od: "camelia" <m...@N...gazeta.pl>

    Serdecznie dziękuję za zainteresowanie i chęć pomocy!!!! Email który podałam
    jest cały czas aktualny :)

  • 13. Data: 2003-02-05 12:15:51
    Od: "schizorenia" <s...@p...fm>

    Użytkownik "agulha" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgłoszeń, które teraz przychodzą, przechodzi ludzkie pojęcie, podobnie jak
    > desperacja niektórych. Np. na przedstawiciela medycznego zgłosiła się
    ----------

    no to rzeczywiscie desperacja, albo raczej smutna rzeczywistosc...
    mam jeszcze jedno pytanie: jak pracodawcy rozumieja "praktyczna nauke jazdy
    samochodem"?
    sprawdzaja Cie jakos? np. po rozmowie zabieraja Cie do auta na maly tescik
    drogowy?
    pytam, bo prawko mam, ale dawno juz nie jezdzilam. zamierzam wziasc pare
    lekcji ale to za jakis czas i wole miec pewnosc czy nie kaza mi pokazac co
    potrafie na interview ;)

    pozdrawiam i czekam na odpowiedz

    renia-rehabilitantka za kolkiem :)

  • 14. Data: 2003-02-05 12:39:08
    Od: "camelia" <m...@N...gazeta.pl>

    Szanowna Reniu!
    Pozwól, ze wtrące swoje 3 grosze. Z tego co się orientuję minimum dziennych
    kilometrów to 200 dziennie, stąd wymagane doświadczenie w jeździe samochodem.
    Na "interwju" nikt mi nigdy nie kazał robić popisów na placu manewrowym :)
    Niemniej jednak pytano mnie o:
    - nadłuższą trasę w Polsce i zagranicą - w roli kierowcy
    - zestaw mandatów, stłuczek i wypadków
    - oraz Pani na rozmowie w W-wie pytała, czy mnie tamtejsze zwyczaje drogowe
    nie przerażaja i czy dałabym sobie radę dojechać do nich samochodem?