PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciel Medyczny › Re: Przedstawiciel Medyczny
    From: "schizorenia" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przedstawiciel Medyczny
    Date: Wed, 5 Feb 2003 13:15:51 +0100

    Użytkownik "agulha" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b1pmqj$qk3$1@inews.gazeta.pl...
    > Wydaje mi się, że wykształcenie Twoje jest jak najbardziej OK,problemem
    jest
    > konkurencja, czyli prawa statystyki :-(. Już parę razy słyszałam, że
    liczba
    > zgłoszeń, które teraz przychodzą, przechodzi ludzkie pojęcie, podobnie jak
    > desperacja niektórych. Np. na przedstawiciela medycznego zgłosiła się
    > dziewczyna inż. budownictwa (!).
    ----------

    no to rzeczywiscie desperacja, albo raczej smutna rzeczywistosc...
    mam jeszcze jedno pytanie: jak pracodawcy rozumieja "praktyczna nauke jazdy
    samochodem"?
    sprawdzaja Cie jakos? np. po rozmowie zabieraja Cie do auta na maly tescik
    drogowy?
    pytam, bo prawko mam, ale dawno juz nie jezdzilam. zamierzam wziasc pare
    lekcji ale to za jakis czas i wole miec pewnosc czy nie kaza mi pokazac co
    potrafie na interview ;)

    pozdrawiam i czekam na odpowiedz

    renia-rehabilitantka za kolkiem :)