PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wladca Pierscieni

  • 1. Data: 2003-01-28 18:09:01
    Temat: Wladca Pierscieni
    Od: "Macrobisoft" <p...@i...pl>

    "Wladca Pierscieni"

    Jesli czujesz chcec przezycia przygody niekoniecznie wybierajac sie do kina
    to jest odpowiednia chwila.
    Ponizej oferujemy Tobie obie czesci "Wladcy Pierscieni" :

    Pierwsza : "Druzyna Pierscienia" na 2 CD kosztuje 22 zl.
    Druga : "Dwie Wieze" takze na 2 CD kosztuje 22 zl.

    Mozesz takze zamowic obie czesci na 4 CD placac za nie jedynie 35 zl.

    Jesli jestes zainteresowany zamowieniem napisz na adres:

    p...@i...pl

  • 2. Data: 2003-01-28 18:47:24
    Temat: Re: Wladca Pierscieni
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Macrobisoft" <p...@i...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Pierwsza : "Druzyna Pierscienia" na 2 CD kosztuje 22 zl.
    > Druga : "Dwie Wieze" takze na 2 CD kosztuje 22 zl.
    >
    > Mozesz takze zamowic obie czesci na 4 CD placac za nie jedynie 35 zl.

    Teraz nasz cennik :

    1.) Umieszczenie tego posta - wirtualny lincz.
    2.) Bonus za pirackie zapedy - stracisz konta mailowe.

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-01-28 18:57:32
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    > Teraz nasz cennik :
    >
    > 1.) Umieszczenie tego posta - wirtualny lincz.
    > 2.) Bonus za pirackie zapedy - stracisz konta mailowe.

    Mysle ze gosc juz sie pocial, ale mu dowaliles

    Serwisant81

  • 4. Data: 2003-01-28 23:19:53
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:

    > Teraz nasz cennik :
    >
    > 1.) Umieszczenie tego posta - wirtualny lincz.
    > 2.) Bonus za pirackie zapedy - stracisz konta mailowe.

    A nagroda ekstra - wizyta smutnych Panow. Jak donosila swego czasu jakas
    gazeta, smutni panowie juz kilka interesow internetowych zwineli ;).
    Swoja droga to smutne - mlode pokolenie a nie wie, ze nie wolno
    zostawiac sladow. Co z nich wyrosnie ;).

    Flyer

  • 5. Data: 2003-01-29 09:53:28
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    miras wrote:

    > w kazdym akademiku mozna sciagnac te filmy za darmo, koszt dwoch plytek - 3
    > zl, z wypaleniem pewnie z 6
    > niezle przebicie tylko zastanawia mnie ile osob sie tak w konia da zrobic

    Nie kazdy mieszka w duzym miescie lub/i akademiku. Na gieldzie pewnie
    plytki chodza po 50 zl - gosciu niezle kombinuje, tylko ze w zlej
    dziedzinie (czytaj - sliskiej).

    Flyer

  • 6. Data: 2003-01-29 10:06:51
    Od: "miras" <m...@i...pl>