PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop szkoleniowy

  • 1. Data: 2003-01-28 20:32:11
    Temat: Urlop szkoleniowy
    Od: Maciej Lankowski <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Studiuje sobie zaocznie. Zaklad pracy sie zgodzil na to, oprocz tego
    refunduje mi 100% kosztow nauki. Jestem zatrudniony na umowe o prace
    na czas nie okreslony.

    Ile przysluguje mi urlopu szkoleniowego? Wiem, ze przepisy sprzed 2003
    roku regulowaly ta kwestie tak, ze pracownikowi skierowanemu do szkoly
    zaocznej przyslugiwalo 28 dni roboczych w roku.

    Czy to sie zmienilo w jakis sposob? Czy pracodawca musi dac mi urlop w
    czasie sesji egzaminacyjnej?

    Dzieki za rozwianie moich watpliwosci.

    berberek

  • 2. Data: 2003-01-29 08:22:40
    Temat: Re: Urlop szkoleniowy
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    Uzytkownik "Maciej Lankowski" <b...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zaocznej przyslugiwalo 28 dni roboczych w roku.
    >
    > Czy to sie zmienilo w jakis sposob? Czy pracodawca musi dac mi urlop w

    z tego co sie orientuje to dalej przysluguje Ci 28 dni i jezeli pracodawca
    przyznal Ci ten urlop to powinien Ci go dac kiedy go potrzebujesz

    ONka

  • 3. Data: 2003-01-29 09:19:44
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

> [...]
    > roku regulowaly ta kwestie tak, ze pracownikowi skierowanemu do szkoly
    > zaocznej przyslugiwalo 28 dni roboczych w roku.

    Nie. Wymiar urlopu szkoleniowego w kazdym roku studiów w szkole wyzszej,
    przeznaczonego na udzial w obowiazkowych zajeciach oraz przygotowanie sie i
    przystapienie do egzaminów, wynosi dla pracownika skierowanego na studia
    zaoczne - 28 dni roboczych.

    Czy pracodawca musi dac mi urlop w
    > czasie sesji egzaminacyjnej?

    Nie ma takiego obowiazku - lepiej ustalic to wczesniej z pracodawca.

    BS