PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzeczytajcie to i napiszcie co sądzicie › Re: Przeczytajcie to i napiszcie co sądzicie
    From: Pawel Hadam <P...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Przeczytajcie to i napiszcie co sądzicie
    Date: Wed, 13 Mar 2002 18:34:13 +0100

    On Tue, 12 Mar 2002 23:39:02 +0100, "WEJDER" <m...@w...pl>
    wrote:

    [ciach...]
    >Co ty pieprzysz stary, zależy co się potrafi co się chce osiągnąć.
    >MOTYWACJA DUZYMI LITERAMI
    >Sam zamiast na wakacje uczyłem sie Oracla i OLAPów.
    Jasne jak sie ma motywacje - czyt. powolanie to sie zrobi wszystko ale
    jak sie ma motywacje pt. kasiora i Quake to marnie widze nasze
    srodowisko.
    >Jestem na V roku, pracuje 3 lata i zarabiam więcej niż twoi starzy razem
    >wzięci.
    To znaczy ze podjales prace w czasie kiedy jeszcze byla.
    >A kierunki w których podąża informatyka ?
    >Wystarczy przeczytać dodatek praca w wyborczej , duże ogłoszenia i zrobić
    >sobie statystykę jakich speców szukają najcześciej. A potem się tego
    >nauczyć, napisać, stworzyć aplikację samemu.
    Jupp Wyborcza (albo jakakolwiek inna byle nie Jarmark) powinni czytac
    juz licealisci i przewidac co sie bedzie dzialo z rynkiem pracy po
    skonczeniu studiow (cholera wie czy SAP bedzie tak popularny za 5 lat)
    >Ani do nauki Oracla, SAPa, Novela, Lotusa, SQLa, PHP, ASP czy JAVY nie
    >potrzeba żadnej sieci żeby coś stworzyć. I nie ma się co tłumaczyć, że się
    >nie da.
    No tych pierwszych trzech to sie nauczysz, ale instalowac, zreszta tak
    naprawde to cala ta reszte tez. Prawdziwe doswiadczenie daje jednak
    jedynie zycie.
    >Proponuje zacząć się uczyć "pod przyszłą" pracę już na II roku, a nie
    >zaliczać egzaminki z C, sieci, procesorów, czy baz danych a po studiach nic
    >z tego nie kumać.
    >Tylko nałogi komputerowe przeżyją,.....ale nie te od Quake'a.
    Podpisuje sie pod tym obiema rencamy.
    >A najlepiej ocenić informatyka? Po zawartości dysku.
    >MP3 , divixy, gry, czy kupa software'u, kompilatorów, kodów źródłowych i
    >masa własnych kodów.
    Hmm ja mam na dysku miszmasz ale kodu mam malo - marny ze mnie
    programista. :)))))))))

    pzdr
    Limfo
    ps. kierujac sie twoimi wskazowkami pracuje juz od jakies dluzszego
    czasu