PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzeczytajcie to i napiszcie co sądzicie › Re: Przeczytajcie to i napiszcie co sądzicie
  • Data: 2002-03-14 00:54:52
    Temat: Re: Przeczytajcie to i napiszcie co sądzicie
    Od: "Slavo" <s...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slavo" <s...@g...net> napisał w wiadomości
    news:3c8ff18f_1@news.arcor-ip.de...
    > bo pionierzy wyskakują ze swoimi powysłami w odpowiednim czasie, spróbuj
    > dziś być nowym Wrightem....(dla nie wtajemniczonych... współautor mojej
    > biblii.... aha od C - to takie coś do pisania programów... nawet w MS... )
    >
    > pozdrówka, Slavo

    Caly czas podajesz dobre, zamierzchle przyklady.
    Sprobuj sie jednak rozejrzec.
    Jak okiem siegnac panuje RECESJA na wszystko.
    I to nie jest RECESJA ktora moze minac.
    Ja bym to raczej nazwal "przewartosciowaniem wzorcow".

    Nowej muzyki nie wymyslisz, bo WSZYSTKO JUZ BYLO.
    Nowych (naprawde ciekawych) samochodow nie wymyslisz, bo WSZYSTKO JUZ BYLO.
    Nowych rozwiazan politycznych i gospodarczych nie wymyslisz, bo WSZYSTKO JUZ
    BYLO.
    Nowych rozwiazan w informatyce nie wymyslisz, BO WSZYSTKO JUZ BYLO.
    Jesli tego nie wiesz, to Ci powiem, ze firmy takie jak Microsoft utworzyly
    specjalne oddzialy do wychwytywania pomyslow i ludzi ktorzy moga je
    przerobic na sprzedawalny produkt.
    Malo tego, przechwytuja te pomysly, patentuja je, a potem chowaja do szafy
    NA POZIEJ, aby mozna bylo miec zawsze ASA W REKAWIE.
    Bo po co oferowac lepszy produkt, jesli miliony zarabia sie na starej,
    dobrej WINDZIE.

    "LEPSZE jest wrogiem DOBREGO".
    To haslo tyczy sie rowniez ludzi.
    Mozesz byc najlepszym w pewnej grupie,
    ale aby dostac prace w firmie X musisz miec bardzo dobre przebicie lub
    nieslychane plecy.
    A w tej firmie X trwa rowniez walka o utrzymanie etatow.
    Czesto gorsi od Ciebie byli pierwsi i tak juz pozostanie. Bo oni w danej
    grupie i w danym czasie sie sprawdzaja.

    Krzysiek