PracaGrupypl.praca.dyskusjeProwadzenie sklepu internetowego › Re: Prowadzenie sklepu internetowego
    From: " " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prowadzenie sklepu internetowego
    Date: Sat, 12 Apr 2003 11:32:53 +0000 (UTC)

    Lukas <t...@o...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie
    >
    > Jak myslicie
    > czy znajdzie sie osoba do prowadzenia sklpeu internetowego (tuning) i bedzie
    > pracowała za prowizje.
    > Firma odpowiada za logistyke.
    >
    > Pytam , poniewaz ostatnio przygotwaliśmy takie rozwiązanie dla naszego
    > klienta - ale on chce zatrudnic kogos na prowizje.
    >
    > Licze na konkretne odpowiedzi.
    >
    > nie pyatjcie - za ile bo nie wiem?
    > a moze macie jakies propozycje?

    Płaca prowizyjna to w zasadzie mniejsza część płacy na stałe, a lwia część
    jako prowizja. Chyba, że teraz są jakieś nowe zwyczaje i można pracować np.
    12 godzin dziennie i nic nie zarobić bo nie ma sprzedaży z powodu np.
    nieatrakcyjnej lub źle trafionej oferty.
    Powstaje pytanie czy prowadzenie sklepu internetowego ma być zdalne np z
    drugiego końca Polski, czy prowadzący taki sklep ma być dla firmy "w zasięgu
    ręki"?
    Co to za produkt? Czy prowadzący ten sklep musi mieć wysyłkowy magazym
    wysokiego składowania, czy wystarczy pokój w mieszkaniu prywatnym i niewielka
    dostawa towaru od firmy do konfekcjonowania i wysyłki na bieżąco?
    Dla bezrobotnego płaca prowizyjna nie jest przeszkodą, jeżeli nie musi
    zakładać działalności gospodarczej, bo ZUS-u nie interesuje, czy jest obrót i
    zysk - ważne, że jest działalność, za którą trzeba zapłacić ok. 700 PLN
    miesięcznie.
    Marek