PracaGrupypl.praca.dyskusjeProwadzenie sklepu internetowego › Re: Prowadzenie sklepu internetowego
  • Data: 2003-04-12 18:14:14
    Temat: Re: Prowadzenie sklepu internetowego
    Od: "Lukas" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobry sklep jest faktycznie bezobslugowy....
    > Obsługa dotyczy logistyki nie sklepu [wysylka zamowien]
    Widze , że nie rozumiesz mojego pytania. Gdyby sklep byłby dobry i
    bezobsługowy nikt by nikogo nie poszukiwał. Jak myslisz , że sama logistyka
    wystarczy to sie mylisz.

    > Niemniej... prowizja - oki ale minimalna płaca musi zostac zapewniona -
    > zwłaszcza w tej działce...

    a w jakiej działce nie musi.?

    > pytanie nie jest do końca przemyslane.... ? ;)

    Pyatnie jest przemyslane . Chyba jasno zadałem pytanie.
    "Jak myslicie
    czy znajdzie sie osoba do prowadzenia sklpeu internetowego (tuning) i bedzie
    pracowała za prowizje.
    Firma odpowiada za logistyke."

    A tu ktos zadaje pytanie czy musi miec magazyn wysokiego składowania :)