eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeProwadzenie sklepu internetowego › Re: Prowadzenie sklepu internetowego
  • Data: 2003-04-12 17:14:51
    Temat: Re: Prowadzenie sklepu internetowego
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Lukas" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b796r4$qvu$1@news.onet.pl...
    >

    > We wczesniejszym poscie było pytanie o towar. Napisałem wyraźnie - tuning.
    > Wiecej powiem wszystko do tungowania samochodów - od optycznego tuningu do
    > mechanicznego zwiekszającego moc auta.
    > Firma na dzień dzisiejszy hurtowo handluje cześciami do sam. ciezrowych i
    > osob.

    Dobry sklep jest faktycznie bezobslugowy....
    Obsługa dotyczy logistyki nie sklepu [wysylka zamowien]
    Promocja nalezy do dzialu marketingu danej firmy i nie pwinna byc prowadzona
    niezaleznie od reszty dzialan promocyjnych [jest wówczas nieskuteczna lub
    wręcz szkodliwa]

    Niemniej... prowizja - oki ale minimalna płaca musi zostac zapewniona -
    zwłaszcza w tej działce... [co z zwrotami i niezpłaconym towarem, obsługa
    kart płatniczych itp ?]

    Co z montazem- współpraca z warsztatami ?

    i wiele innych...


    > PS . Prosze o przemyslane wypowiedzi

    pytanie nie jest do końca przemyslane.... ? ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1