PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze obstawiac... - dotyczy znajomości :) › Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
  • Data: 2002-12-02 17:08:38
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości
    news:asfpmi$qoq7e$1@ID-135118.news.dfncis.de...
    > a) tak pisza ludzie ktorzy tlumacza sobie ze prace mozna tylko po
    znajomosci
    > dostać.
    W większości tych lepszych stanowisk, tak, poza tym dyskusja na ten temat
    już była, a ja do niedawna pracowałem i to kilka lat i tez tak twierdziłem,
    mimo, iż robotę dostałem bez układów, a przynajmniej na temat polecania mnie
    komuś przez kogoś innego nic nie wiem, co nie znaczy, iż nikt mi tej roboty
    nie załatwił, po prostu ja o tym nie wiem.

    > b) lub ludzie ktorzy swoje niepowodzenia sa w stanie zrzucic na cokolwiek,
    > kolejne porazki tlumaczyc spiskowa teoria dziejow.
    Troszkę wyolbrzymione, ale również bardzo prawdopodobne. Popatrz jednak na
    regiony o dużym bezrobociu, bo o takich mówię, tu bezrobocie jest tak duże,
    iż nawet na sprzątaczkę trzeba mieć układy. Być może żyjemy w dwóch różnych
    Polskach, i stąd tak różne widzenie tego poniekąd cudownego kraju w naszych
    oczach

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

    ps. nadal nikt sie nie odezwał w związku z ogłoszeniami, a więc ta wasza
    teoria to chyba do bani. :) W tej chwili jestem gotów postawić 100 zł, ktoś
    się założy?