PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze obstawiac... - dotyczy znajomości :) › Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
  • Data: 2002-12-02 19:02:38
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl> napisał w
    wiadomości news:9januuoabrjfbdaont41nr4hh5j5l9tatc@4ax.com...
    > Jesli ogloszenia o takiej tresci zamiesciles tez w tych portalach to
    > powodzenia.
    A dziękuję...

    > A oto i ono:

    Ciebie
    No zgadza się.

    > Odpowiedź potencjalnego pracodawcy brzmi 3xTak. I choćby z tego powodu
    > nie zatrudni pierwszego lepszego kandydata z sieci (przepraszam za
    > wyrazenie, ale takie to robi wrazenie).
    Hmm przecież nie będę publikował swojego CV, podany jest telefon, zresztą
    zawsze podaje, i e-mail, czyż nie? A i link do foto wraz z kilkoma słowami o
    sobie.
    To ma zainteresować, a nie dać wiedzę całkowitą, zainteresowany klient
    powinien zadzwonić lub wysłać zapytanie e-mailem, ja odeśle CV
    (elektronicznie, lub drogą pocztową) i później ewentualne spotkanie na
    rozmowie kwalifikacyjnej.
    A ty sobie jak to wyobrażałeś?

    > Właśnie zaufanie to podstawowy powód, dla którego preferuje się
    > znajomych.
    Tego nei skomentuje.

    > A gdzie referencje?
    > Jesli ich brak - gdzie opis doswiadczenia? (20 lat na wszystkim co ma
    > koła czy może 3 lata na dogorywającym maluchu?) Może też go brak?
    A co mam pisać w ogłoszeniu, iż mam doświadczenie za kierownicą karetki
    pogotowia, pracowałem rok jako kierowca osobisty, zrobiłem tylko swoim
    prywatnym samochodem 60 tys. km w sumie będzie pojazdami różnego kalibru na
    100% przeszło 100 000 jeśli nie 200... czego oczekujesz?
    Czy ma również napisać, iż mam prywatne pozwolenie na broń palną i czarny
    pas karate? Jako ochroniarz kierowca jakiegoś gościa z mafii nie chce
    pracować.
    Może również dopiszę o ukończonym szkoleniu w Akademii Bezpieczeństwa Ruchu
    Drogowego?? Czy według Ciebie odpowiednia byłaby także informacji, iż od lat
    ścigam się dla zabawy na torach?? Powtarzam to ma zainteresować a nie
    dostarczyć wszystkich możliwych informacji. Pomyśl zanim napiszesz.

    > Czy sam będąc pracodawcą byłbyś gotowy uwierzyć w taką reklamę?
    Jeśli bym poszukiwał, sprawdziłbym to na pewno.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!