PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    From: "Koziorozec" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Date: Thu, 25 Aug 2005 14:39:39 +0200

    > Mieszkam w 100 tysiecznym miescie. NIe ma w nim zadnego pogotowia
    > komputerowego. Nie ma sklepu ze sprzetem poleasingowym, O ile mi wiadomo
    nie
    > ma tez zadnej powaznej firmy robiacej aplikacje dla www czy systemow win.

    Słabo się orientujesz w rynku tych usług!
    W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ;)))))) - a kuku!
    jest np. firma Brooklyn (http://www.brooklyn.pl/), która robi strony
    internetowe
    i chociaż na szybko widzę tam brak deklaracji typu dtd w źródle strony, to
    reszta wygląda nieźle i na brak klientów chyba nie narzekają.

    Inne - strony www:
    Webring IS - http://switch.pl/web.htm

    A macie tam i firmy tworzące oprogramowanie:
    http://www.tiger.rubikon.net.pl/
    http://www.soft-p.com.pl/

    Na stronie
    http://www.um.piotrkow.pl/piotrkowska_panorama_firm.
    html#KOMPUTEROWE
    masz spis firm w Twoim mieście, gdzie możesz zobaczyć, ile jest firm
    świadczących usługi
    komputerowe i tworzących oprogramowanie.

    Więcej już mi się nie chce szukać.

    Chyba zrobiłeś słabe rozeznanie rynku.
    Nie twierdzę, że nie masz szans się utrzymać, ale pamiętaj, że
    takie bagatelizowanie konkurencji może doprowadzić Cię
    w przyszłości do głębokiego (rozgo)ryczenia ;)))

    Każde takie przedsięwzięcie powinno być poprzedzone tzw. badaniami rynku.
    Nie musisz do tego zatrudniać firmy - użyj własnych narządów (bez
    podtekstów,
    chodzi o mózg - co jest zresztą i tak najseksowniejszą częścią ciała
    człowieka ;)) ).

    Pieniądze, o których piszesz bardzo szybko Ci się skończą i zostaniesz z
    długami.
    Może lepiej zacząć pracować w którejś z tych większych firm?

    --
    Koziorozec