PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze o pomoc w ocenie przedsiewziecia › Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
  • Data: 2005-08-25 16:18:55
    Temat: Re: Prosze o pomoc w ocenie przedsiewziecia
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jakby nie patrzeć, handel polega na tym żeby szukać klienta.
    Tak.

    > i prowadzenie firmy właśnie na tym polega - znaleźć klienta, który zapłaci.
    > za usługę, towar...
    NIe koniecznie, bo nie każda firma musi być handlowa.
    Jeśli tak jest to świadczy o ogólnej recesji.
    W normalnych, dobrych warunkach firma np. produkcyjna nie ma inwestować w
    pozyskiwanie klienta, a w produkcję, nowe konstrukcje i technologie.

    > i nikt mi nie wmówi, że branża informatyczna nie będzie miała coraz większej
    > ilości klientów
    Tak, ale klientów dla supermarketów, a nie dla małych firm.