PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze o pomoc Dziennik Ustaw 1990 rok

  • 1. Data: 2004-09-11 08:39:10
    Temat: Prosze o pomoc Dziennik Ustaw 1990 rok
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Prosze grupowiczow o pomoc poniewaz szukam Dziennika Ustaw nr 4 z 1990 r ,
    dokladnie szukam Art 7a ust.1o szczegolnych zasadach rowiazywania z
    pracownikami stosunkow pracy z przyczyn dotyczacych zakladu pracy.

    P.S Zostalem zwolniony z przyczyn zakladu a pracodawca zatrudnil na moje
    zwolnione stanowisko osobe zewnatrz ktora ma umowe dokladnie na te
    stanowisko z ktorego ja zostalem zwolniony.

    Pozdr Andrzej

  • 2. Data: 2004-09-11 10:12:57
    Temat: Re: Prosze o pomoc Dziennik Ustaw 1990 rok
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Użytkownik Dexter napisał:

    > Prosze grupowiczow o pomoc poniewaz szukam Dziennika Ustaw nr 4 z 1990 r ,

    <http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html>
    ale z tego co tam piszą.
    Ustawa z dnia 28 grudnia 1989 r. o szczególnych zasadach rozwiązywania z
    pracownikami stosunków pracy z przyczyn dotyczących zakładu pracy oraz o
    zmianie niektórych ustaw nie obowiązuje od 01.01.2004 r.
    Została uchylona przez Ustawę z dnia 13 marca 2003 r. o szczególnych
    zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn
    niedotyczących pracowników.

    pozdrawiam
    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb(podkreślnik)tuznikpocztaonetpl

  • 3. Data: 2004-09-11 10:42:46
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Została uchylona przez Ustawę z dnia 13 marca 2003 r. o szczególnych
    > zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn

    Dzieki za pomoc

    Mam prosbe ta gdzie znajde tekst Ustawy z dnia 13 marca 2003 jaki nr
    Dziennika Ustaw ???

  • 4. Data: 2004-09-11 11:04:38
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Dexter" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ,

    > Dzieki za pomoc
    >
    > Mam prosbe ta gdzie znajde tekst Ustawy z dnia 13 marca 2003 jaki nr

    Sorry ale juz znalazlem za okazala poprzednio pomoc dziekuje