PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze-info o Polfie Kutno

  • 1. Data: 2003-05-20 08:46:54
    Temat: Prosze-info o Polfie Kutno
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Witam sedecznie.
    Bardzo prosze o informacje na temat firmy Polfy Kutno.
    Szczególnie zalezy na opinii (byłych lub teraźniejszych) pracowników tej
    firmy.Interesuje mnie produkt który jest najlepszy i jakie są warunki pracy.
    Dzięki

  • 2. Data: 2003-05-20 09:07:40
    Temat: Re: Prosze-info o Polfie Kutno
    Od: "aNNI" <JMK[SPAM]@POCZTA.ONET.PL>

    http://www.polfakutno.pl/

    aNNI

  • 3. Data: 2003-05-20 09:16:20
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Nie jestem osoba ograniczona umysłowo!Przeczytałs uważnie o co
    prosiłam!!!!!!!!

  • 4. Data: 2003-05-20 09:26:22
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie jestem osoba ograniczona umysłowo!Przeczytałs uważnie o co
    > prosiłam!!!!!!!!
    > Użytkownik "aNNI" <JMK[SPAM]@POCZTA.ONET.PL> napisał w wiadomości

    po pierwsze ... odpisuj pod ...

    po drugie:

    twoj mail:

    >Witam sedecznie.
    >Bardzo prosze o informacje na temat firmy Polfy Kutno.

    tu masz odpowiedz udzieloną przez aNNI

    >Szczególnie zalezy na opinii (byłych lub teraźniejszych) pracowników tej
    >firmy.Interesuje mnie produkt który jest najlepszy i jakie są warunki
    pracy.
    >Dzięki

    a reszta to szególne życzenie ;) wiec nie rzucaj się tak ... więcej
    pokory...

  • 5. Data: 2003-05-20 09:31:46
    Od: "aNNI" <JMK[SPAM]@POCZTA.ONET.PL>

    > a reszta to szególne życzenie ;) wiec nie rzucaj się tak ... więcej
    > pokory...

    Dzieki za obrone :*

    aNNI

  • 6. Data: 2003-05-20 09:32:51
    Od: "aNNI" <JMK[SPAM]@POCZTA.ONET.PL>

    > Nie jestem osoba ograniczona umysłowo!Przeczytałs uważnie o co
    > prosiłam!!!!!!!!

    Dzizus, wcale tak nie uwazam! Zreszta sama napisalas prosbe o info o TEJ
    firmie, wiec o co chodzi?

    aNNI

  • 7. Data: 2003-05-20 09:44:14
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > a reszta to szególne życzenie ;) wiec nie rzucaj się tak ... więcej
    > pokory...

    A ja się nie zgodzę z Tobą i z aNNI. Już sam fakt, że pytanie jest na
    pl.praca.dyskusje świadczy o tym, że ludziom chodzi o szeroko rozumiane
    warunki pracy a nie o link do oficjalnej strony.

  • 8. Data: 2003-05-20 10:53:13
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > moze najpierw warto sie nauczyc jasno precyzowac to, co sie chce, bo
    > czytelnicy tej grupy to nie sa telepaci?

    Pozostaję przy sojej opinii, może jestem telepatą.

  • 9. Data: 2003-05-20 11:03:03
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "winetu" <P...@w...pl> writes:

> [...]
    > pl.praca.dyskusje świadczy o tym, że ludziom chodzi o szeroko rozumiane
    > warunki pracy a nie o link do oficjalnej strony.

    no jasne, a juz sam fakt, ze post wyslany na newsy swiadczy o tym, ze
    szukasz warunkow pogodowych w zachodniej somalii.

    PS: zanim sie ktokolwiek zacznie rzucac, obrazac i wyzywac innych to

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 10. Data: 2003-05-20 19:09:17
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Jestescie wszyscy nie powazni i na takie opinie to moze odpisywac na
    pogaduszkach.
    Nie ma macie problemów z pracą to po co zabieracie głos.
    Mam nadzieje ze jak napiszecie o swoich sprawach będzie ktoś życzliwy i
    odpisze NORMALNIE.
    To jest właśnie nasz polska mentalność.Jak komuś potrzeba pomocy to skopac
    go i dobić.
    Życze takich samych rozmówców na forum!!!!!