PracaGrupypl.praca.dyskusje › art.23 k.p.

  • 1. Data: 2003-05-19 20:24:55
    Temat: art.23 k.p.
    Od: "David Gross" <m...@i...pl>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie art.23 k.p. tj. przejęcia firmy przez firmę.Czy po
    przyjęciu zawiadomienia o tym fakcie należy się odprawa i do kogo należy
    kierować pismo w razie niezgodzenia sie na dalszą pracę.
    Pozdrawiam Dawid

  • 2. Data: 2003-05-20 01:13:20
    Temat: Re: art.23 k.p.
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    David Gross napisał:

> [...]
    > przyjęciu zawiadomienia o tym fakcie należy się odprawa i do kogo należy
    > kierować pismo w razie niezgodzenia sie na dalszą pracę.

    1. Za przyjęcie zawiadomienia NIC się nie należy.

    2. Za zwolnienie się z art. 23(1 ust 4 [stroną występującą z taką
    inicjatywą jesteś TY]- należy się to, co się należy w przypadku
    rozwiązania umowy przez pracodawcę za wypowiedzeniem. Na pewno należą Ci
    się pieniądze za zaległy urlop (chyba, że go wykorzystasz w ciągu
    siedmiu dni). Raczej nic więcej - przynajmniej ja nic takiego nie
    dostałem, ale u mnie kadrowe myliły kodeksowe skutki odejścia z podstawą
    odejścia i coś im tam mogło się generalnie pomieszać. ;)

    Flyer