PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Szwecji

  • 1. Data: 2003-05-19 20:33:20
    Temat: praca w Szwecji
    Od: "Andrzej Knop" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Wyjeżdżam w te wakacje do pracy w Szwecji na zbiór owoców leśnych, znalazłem
    już biuro(Alf SA Import-Export jeżeli ktoś już był z tego biura uprzejmie
    prosze o udzielenie mi szerszych informacji na priva
    a...@p...onet.pl ) i prosze o podzielenie się swoimi uwagami osób
    które już tam były - przede wszystkim czy to się wogóle opłaca???

    Z góry dzięki za wszelką pomoc!

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-05-22 12:37:16
    Temat: Re: praca w Szwecji
    Od: "Tomik" <p...@p...onet.pl>

    To się opłace ale jeśli samemu się to organizuje
    Byłem już w Szwecji jako zbieracz runa leśnego 4 razy i słyszałem narzekanie
    ludzi którym taki wyjazd organizowały "biura". Takim przewodnikom
    "wycieczki" trzeba odpalać część swojego zysku :-( a przewodnik nie zawsze
    ma dobre miejsca.
    Sam najlepiej się wybierz napewno lepiej na tym wyjdziesz.

    Pozdrawiam
    Tomasz Penner

  • 3. Data: 2003-05-24 17:28:59
    Temat: Odp: praca w Szwecji
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Ja tez bym sie bardzo chetnie wybral, ale wlasnie nie przez biuro,
    tylko z innym takim indywidualista

    Użytkownik Tomik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:baig9o$ibc$...@S...icm.edu.pl...