PracaGrupypl.praca.dyskusje › prosze o pomoc

  • 1. Data: 2003-05-19 22:06:29
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Icek" <filip@*PLONK*icpnet.pl> napisał w wiadomości
    news:babju1$513$1@topaz.icpnet.pl...
    > Mam umowe o prace na 2 miesiące, czy pod koniec tego drugiego miesiąca
    > od zawarcia umowy mogę wziąć zwolnienie lekarskie na miesiąc lub dłuższy
    > okres czasu?

    nieladnie jest oszukiwac :-P
    trezba by sie moze postarac lepiej pracowac co by przedluzyli umowe a nie
    kombinowac jak wyciagna chorobowe od firmy. jak dla mnie tpo plonk (no
    worning) :-/

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 2. Data: 2003-05-20 01:13:26
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Icek napisał:

    > Mam umowe o prace na 2 miesiące, czy pod koniec tego drugiego miesiąca
    > od zawarcia umowy mogę wziąć zwolnienie lekarskie na miesiąc lub dłuższy
    > okres czasu?

    A jesteś pewien, że pracodawca nie będzie chciał przedłużyć z Tobą
    umowy. Bo jeżeli będzie chciał, to pogrzebiesz całkowicie swoje szanse.
    Ostatnio na grupie był wałkowany temat, czy można "zachorować" [w tym
    momencie sposobu nie popieram] już po rozwiązaniu umowy o pracę.

    Flyer

  • 3. Data: 2003-05-20 07:02:33
    Od: "Icek" <filip@*PLONK*icpnet.pl>

    Witam, piszę w sprawie mojej mamy. Pracuje ona w budce
    gastronomicznej i ma umowe na 2 miesiące, ponieważ właściciel chce sprzedać
    lokal czy w związku z tym może wziąć chorobowe, ponieważ właściciel i tak z
    nią nie przedłuży z nią umowy a matka jest w takim wieku , że ciężko jej
    będzie o inną prace.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-05-20 08:20:25
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

> [...]
    > nią nie przedłuży z nią umowy a matka jest w takim wieku , że ciężko jej

    Za dni do konca umowy bedzie placil pracodawca. Potem wysyla wszystko do
    zus-u i od dnia zakonczenia umowy placi zus. Zus-owi zdarza sie sprawdzac
    chorych, ktorym wyplaca zasilek chorobowy... Ostatnio tak wlasnie moja
    kolezanke wezwano przed komisje. Dostala zwolnienie na kolejne dwa
    tygodnie...
    Kasia

  • 5. Data: 2003-05-20 21:55:28
    Temat: prosze o pomoc