PracaGrupypl.praca.dyskusjeProsze-info o Polfie Kutno › Re: Prosze-info o Polfie Kutno
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prosze-info o Polfie Kutno
    Date: 20 May 2003 04:03:03 -0700

    "winetu" <P...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> napisał w wiadomości

    > A ja się nie zgodzę z Tobą i z aNNI. Już sam fakt, że pytanie jest na
    > pl.praca.dyskusje świadczy o tym, że ludziom chodzi o szeroko rozumiane
    > warunki pracy a nie o link do oficjalnej strony.

    no jasne, a juz sam fakt, ze post wyslany na newsy swiadczy o tym, ze
    szukasz warunkow pogodowych w zachodniej somalii.

    PS: zanim sie ktokolwiek zacznie rzucac, obrazac i wyzywac innych to
    moze najpierw warto sie nauczyc jasno precyzowac to, co sie chce, bo
    czytelnicy tej grupy to nie sa telepaci?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net