PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o ocenę CV. › Re: Prośba o ocenę CV.
  • Data: 2006-07-01 23:41:13
    Temat: Re: Prośba o ocenę CV.
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Wiktor napisał(a):

    > Odpowiednie osoby, do których będzie zapewne kierowane to CV, będą
    > wiedziały o co chodzi.
    To znaczy kto? Rekruterzy? Szefowie działów szkoleń? CV dotyczy
    stanowiska spec. ds. szkoleń a nie spec. ds. obsługi klienta. Wątpię, by
    wiedziały.

    Ponadto planowanie i przygotowanie... może znaczyć wszystko i nic.

    > Nie wiem co kolega w tym zdaniu nie rozumie.
    Prowadzenie korespondencji - aspekt umiejętnej obsługi klienta,
    znajomości standardów, umiejętności miękkich

    Obsługa jakakolwiek "logistyczna" - umiejętności twarde.

    Spora różnica w przypadku stanowiska na którym wymaga się mocno
    rozwiniętych umiejetności miękkich.

    > Pozwolę się nie zgodzić.
    > Przygotowywanie procesów, opracowywanie procedur, analiza rozmów
    > konsultantów też należą do działki szkoleniowca.
    A w którym miejscu? Bo w mojej pracy szkoleniowca i znanych mi z wielu
    firm znajomych trenerów nie przypominają w niczym. W którym momencie
    swojej pracy szkoleniowiec przygotowuje procedury?

    Jedyne, co pasuje, to analiza rozmów konsultantów, jako element analizy
    potrzeb albo ocen, coachingu, training on the job etc. Ale pozostałe?
    Raczej nie.

    > Wszystko zapewne zależy od branży.
    Ale ja się pytam konkrentej osoby z konkretnej branży - Iwony :)

    pozdr.
    m.